UNIT TRUST TERBAIK...Contact Kami SEGERA 0134555888

Unit Trust Fund Terbaik Dana Saham Amanah Terbaik The Best Unit Trust Islamic Fund 2015 : CIMB Islamic Fund

The Best Unit Trust Fund in Malaysia atau Dana Saham Amanah Terbaik di Malaysia 2015

Di sini saya ingin berkongsi dengan anda tentang Unit Trust Fund ataupun Dana saham amanah yang boleh di buat perbandingan, sebelum kita mula melabur.

The best unit trust fund Malaysia
Pilih dana unit trust terbaik: The best unit trust fund Malaysia


Memang benar, terdapat begitu banyak dana dalam kategori yang berbeza untuk kita labur namun kita kena faham bahawa setiap kategori memberi maksud atau OBJEKTIF jenis pelaburan yang dilakukan oleh Pengurus Pelaburan Unit Amanah dan jangkaan keuntungan daripada jenis kategori tersebut.

Sudah tentulah jenis dana atau fund yang paling tinggi pulangan atau return adalah Dana Ekuiti atau Equity Fund. Mari kita lihat perbandingan yang dibuat di bawah:

* Saya akan bagi contoh dana CIMB Islamic. Masih terdapat lagi dana-dana TOP seperti Manulife, Kenanga, Public Mutual dan Eastpring...

mana yang lain? hihihi...anda surveylah sendiri....

*Perlu faham, dana TERBAIK, datang dengan risiko TINGGI. Oleh yang demikian, pelabur Dana Ekuiti WAJIB disertakan dengan TEKNIK bersesuaian supaya kejatuhan yang berlaku tidak menjejaskan prestasi keseluruhan dana pelaburan anda (jatuh pasti jatuh, mana boleh dana releks je tak jatuh-jatuh hihihi). Saya mesti pilih...



Fund Name


RANK
Risk Profile
(Relative to
Malaysia Market)
YTD
Return
(MYR,%)
1 Yr
Return
(MYR,%)
*3 Yr
Anlsd
(MYR,%)
*5 Yr
Anlsd
(MYR,%)
*10 Yr
Anlsd
(MYR,%)
CIMB Islamic Al-Azzam Equity Fund
?
-
3.94
1.08
-
-
-
CIMB Islamic DALI Equity
?
Mod
5.44
9.26
10.30
9.65
10.30
CIMB Islamic DALI Equity Growth
?
Mod
3.94
2.35
10.71
13.16
11.34
CIMB Islamic DALI Equity Theme
?
High
4.12
3.35
10.40
11.21
-
CALL ME to start invest: 0134555888 






CIMB Islamic Equity Aggressive
?
High
4.25
2.61
8.99
10.42
8.33
CIMB Islamic Small Cap
?
High
2.43
-13.53
12.54
12.20
7.41

* data diambil pada tarikh tersebut, perlu tahu nilai ini akan sentiasa berubah



Dana yang lain Macam Mana Pulak...
....ishhh korang ni...kalau korang survey, korang akan tau kenapa saya tak listkan....


* Cadangan saya untuk ramai pelabur yang melabur dengan saya ialah melabur sebaik-baiknya 5 Tahun (minimum 3 tahun but NOT RECOMMENDED). Jika anda bercadang melabur dalam tempoh lebih awal lagi/lebih pendek, saya cadangkan anda melabur ASB Loan sahaja. Klik <SINI> untuk teknik ASB Loan......

* Mari perhati dan fahami cara perbandingan Dana Unit Amanah atau Unit Trust Fund di atas.
* Jangan pening-pening, saya uruskan pelaburan anda. Khidmat professional dan penuh komitmen.

* Kita melabur guna ILMU dan TEKNOLOGI bukan ikut ikutan. Siapa saya? <KLIK SINI>



Serius nak mula melabur Unit Trust? Contact Saya SEGERA! Klik Whatsapp Link=  <<DIRECT WHATSAPP>>

Untuk Lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/unittrustcimb










Link Pelaburan Lain Jika Anda Berminat:
        
ü          Pelaburan ASB Terbaik
ü          Pelaburan Unit Trust Terbaik