UNIT TRUST TERBAIK...Contact Kami SEGERA 0134555888

CWA Cimb Wealth Advisor

Apakah CWA ?

pelaburan CWA unit trust
Pelaburan CWA Cimb Wealth Advisor Terbaik

CWA atau Cimb Wealth Advisor adalah Perunding Kewangan untuk mereka yang berminat untuk melabur dan mengembangkan kewangan sedia ada.

CWA berada di bawah CIMB Bank (CIMB Principal). Maka secara tidak langsung adalah satu cabang pelaburan yang kukuh dan terjamin.


3 Cabang Bisnes Utama CWA adalah:

1) Melabur
2) Melindungi
3) Mengekal


Maka dengan ini, CWA dapat memberikan servis yang lebih luas kepada ramai pihak dan keperluan yang berbeza.

Melabur

PENCIPTAAN KEKAYAAN DAN PENGURUSAN PELABURAN = ASB dan DANA UNIT AMANAH dan PRIVATE RETIREMEN SCHEME MALAYSIA

Amanah Saham Bumiputera (Pembiayaan ASB)

CWA berbesar hati mengumumkan bahawa dengan perkongsian bersama CIMB Bank, kini kami menawarkan Pembiayaan Amanah Saham Bumiputera (ASB) kepada pelanggan kami. Pembiayaan ASB adalah terma kemudahan pembiayaan untuk membeli unit-unit ASB. Sewaktu Pemegang Unit membayar pinjaman mereka, meraka akan menerima dividen dan bonus tahunan daripada pelaburan ASB mereka yang boleh digunakan untuk membayar sebahagian dari bayaran balik pinjaman untuk tahun seterusnya. Ia mampu dimilik, mudah dan pilihan yang bijak dan menjadikan wang anda bekerja lebih keras.

Ciri dan Kelebihan:

a. Amaun pinjaman dari RM10,000 hingga maksimum RM200,000 (tertakluk kepada kelayakan pelanggan).

b. Margin pembiayaan sehingga 100%.

c. Kadar faedah 1.65% setahun atas Kadar Pinjaman Asas (BLR) sepanjang tempoh pinjaman.

d. Tempoh pinjaman dari 5 tahun ke atas hingga maksimum 30 tahun atau berumur 65 tahun (yang mana lebih awal).

e. Yuran dokumentasi rendah.

f. Perlindungan Insurans (Perlindungan Amanah Saham Berkelompok).

Berminat labur dalam ASB Loan dengan STRATEGI BIJAK ? SAYA KONGSIKAN TEKNIK PELABURAN ASB LOAN TERBAIK <KLIK SINI>

Melabur Dana Unit Amanah
Fikirkan Penciptaan Kekayaan sebagai satu perjalanan dengan destinasi yang menguntungkan. Anggap kami sebagai pembimbing berpengalaman yang akan membantu anda memetakan ke mana arah tuju anda, bila anda boleh mencapai matlamat anda, bagaimana anda akan ke sana dan apakah halangan sepanjang perjalanan tersebut. Di CWA, kami mengkategorikan pelabur berdasarkan empat profil-risiko:

Agresif – Pelabur yang sanggup mengambil risiko lebih tinggi untuk mendapatkan pulangan lebih tinggi.
Sederhana Agresif – Pelabur yang inginkan pulangan lebih tinggi, tetapi berhati-hati dengan risiko yang diambil.
Sederhana– Pelabur yang mahukan pulangan stabil dengan risiko lebih rendah.
Konservatif – Pelabur yang melihat pengekalan modal sebagai keutamaan dan hanya sanggup mengambil risiko yang minima.

Untuk setiap jenis pelabur, kami mempunyai senarai dana untuk dipilih.

Pemprofilan risiko adalah proses berterusan. Oleh kerana keutamaan setiap orang berubah mengikut peringkat kehidupan berlainan, kami perlu menyemak profil risiko individu tersebut dari semasa ke semasa untuk memastikan kesesuaiannya. Di CWA, kami komited untuk terus membantu anda memastikan profil risiko anda sentiasa sepadan dengan portfolio pelaburan anda.

Kami juga melabur hanya dalam dana-dana islamik yang patuh syariah. Jangan risau, semuanya patuh syariah sahaja. Ramai sekarang masih keliru apabila melihat perbandingan dana-dana unit trust bercampur aduk dengan dana konvensional. Kami akan tunjukkan dan ajar kepada anda nanti.

Berminat labur dalam Unit Trust Islamik dengan STRATEGI TERBAIK ? SAYA KONGSIKAN TEKNIK PELABURAN UNIT TRUST TERBAIK <KLIK SINI>

Private Retirement Scheme (Skim Persaraan Pencen Swasta)

Private Retirement Scheme Malaysia merupakan satu pilihan alternatif kepada KWSP. Anda tidak boleh berharap kepada tabung KWSP untuk persediaan apabila pencen nanti. Memang tak cukup dan satu Malaysia dah tahu tak cukup. Anda sebagai pemilik duit KWSP anda sendiri pasti lebih arif. Lebih banyak jumlah dan berapa banyak kali anda keluarkan duit KWSP tersebut, anda pasti tahu duit tersebut akan menyusut dan tinggal sedikit.

Dengan adanya Private Retirement Scheme atau PRS, anda akan ada duit pencen bulanan pada kadar serendah RM3000/bulan dan ke atas (bergantung berapa anda carum dan prestasi dana di pilih dalam skim PRS).

Tugas saya adalah membantu anda mempunyai tabungan kedua ini. Ramai tak tau tapi ramai juga telah pun bersedia dan memiliki tabungan kedua ini. Bukan besar pun caruman pencen kedua ini, bukan ribu-ribu pun sebulan. Berbaloi sangat kalau anda ada. Jom saya bantu anda.

Berminat labur dalam Private Retirement Scheme dengan STRATEGI TERBAIK ? SAYA KONGSIKAN TEKNIK PELABURAN Private Retirement Scheme Malaysia TERBAIK <KLIK SINI>

Melindungi

Melindungi semua pelaburan dan aset terpenting anda, iaitu DIRI ANDA sendiri. Betul tak? Tak guna jika duit berjuta tapi anda tidak dilindungi. 

Terdapat pelbagai cara untuk perlindungan, tapi yang terkini daripada kami adalah gabungan Pakej Perlindungan MANTAP yang sangat sesuai pada pendapat saya hampir kepada semua orang.

1- MURAH (Antara termurah di Pasaran, anda boleh survey dulu)
2- ADA HIBAH (Duit diberikan kepada WARIS segera. Ala-ala macam PENAMA KWSP).
3- SEMUA PAKEJ TANPA Co-Takaful dan LIFETIME UNLIMITED. Ini paling penting dan paling mantap yang Syarikat lain tak dapat nak bagi. Kalau bagi pun pada pakej paling MAHAL premiumnya. Dengan kami, pakej RM50 sebulan pun dapat UNLIMITED!
4- Pakej pelaburan atau Investment Link yang mengatasi dana-dana dalam syarikat insurans lain. Boleh survey untuk lihat prestasi dana ini. Tahukah anda, insurans AIA Public Takaful yang ada link pelaburan, meletakkan pelaburannya dalam CIMB Islamic DALI Equity Growth Fund! Memang untung gilerlah...dana ni mantap! Jauh meninggalkan dana-dana lain (Anda study dulu pasal dana-dana dan lihat kenyataannya). 

Berminat pilih Syarikat Insurans Takaful Medical Card dengan STRATEGI TERBAIK ? SAYA KONGSIKAN TEKNIK PELABURAN DAN PERLINDUNGAN TERBAIK <KLIK SINI>

* Ada yang bertanya, En Fairuz saya dah ada Medical Card macam mana? Saya jawab, saya pun sebelum ni ada insurans nyawa PA dan medical card dari dua syarikat insurans berbeza. Saya tukar sebab TAK MENGUNTUNGKAN. Saya bayar sampai umur 60 tau! Sebab tu saya cepat cepat stop. Tapi pastikan apply AIA Public Takaful dulu. Dah lulus nanti, baru stop. Jangan la sampai diri takde cover, bahaya tu.


Mengekal

Setelah anda berhempas pulas mencari, membuat pelaburan dan anda lindunginya dengan takaful yang bersesuaian, pernah tak anda fikir apa berlaku jika anda meninggal dunia? Dapat pampasan? Memang betul.

Macam mana dengan isteri, anak-anak, anak angkat, anak OKU jika ada, ayah dan ibu yang sudah tua, terjaminkah nasib mereka?

Mesti anda tak berfikir sampai tahap tu kan?

Tahukah anda, bank akan bekukan duit dalam akaun anda.
Tahukah anda, semua pelaburan unit trust, asb, emas, public mutual dan lain lain beku juga.
Tahukah anda nak tukar nama hakmilik kereta arwah, rumah arwah, tanah arwah, duit bank arwah, asb arwah, unit trust arwah, tak boleh.

Apa yang boleh?

KWSP...kalau ada Penama.........
Dapat Hibah, kalau anda masuk insurans AIA Public Takaful.........

Anak, bini, ayah, emak yang tua, anak OKU, waris anda nak survive macam mana?

Buat wasiat dan PERCEPATKAN URUSAN TUKAR HAKMILIK DAN PEMBAHAGIAN HARTA. Murah jer...buat sekali seumur hidup dan anda boleh tenang selepas kematian. Hutang piutang anda pun kami uruskan. Jangan main-main tau...hutang dunia bukan boleh settle automatik!

Berminat pilih Satu satunya Syarikat Wasiat Islamic TERBAIK ? SAYA KONGSIKAN Tips dan Info Wasiat dan Faraid untuk anda. Sebagai seorang islam, wajib tahu <KLIK SINI>



Serius nak mula melabur Unit Trust? Contact Saya SEGERA! Klik Whatsapp Link=  <<DIRECT WHATSAPP>>

Untuk Lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/unittrustcimb