UNIT TRUST TERBAIK...Contact Kami SEGERA 0134555888

Gandakan Keuntungan Pelaburan Unit Trust Anda

Boleh untung ke pelaburan Unit Trust?


Ramai bertanya....tapi tak tau nak start kat mana. Saya sedia membantu...jangan risau, tak ada desakan...itu bukan cara saya. Anda pilih sendiri ke mana anda hendak melabur...duit anda, anda yang untung betul tak? Cuma jika anda ingin info lanjut tentang Pelaburan Unit Trust, saya akan bantu anda. Semua persoalan anda, saya akan cuba jawab dengan mudah difahami dan ringkas.

unit trust islamik terbaik malaysia
tingkatkan gandakan wang anda melalui unit trust islamik terbaik malaysia


Saya dah melabur ASB, saya dah melabur hartanah (kedai, rumah, apartment, sublet dll)...cuma satu saya nak katakan...jika anda TIDAK LANGSUNG melabur Unit Trust (walaupun sedikit), memang SANGAT RUGI. Memang boleh untung dan tidak menjejaskan Slip Gaji anda. Menjelang 3 tahun ke atas, duit anda telah berganda...sangat hebat...ianya BENAR dan bukan MLM/Skim Piramid/Skim Cepat Kaya...hahaha....

Jom Sesi TT / Temujanji : Kita bincang Teknik paling sesuai dengan anda.

Setiap Keluarga/Individu kesesuaian adalah berbeza…kemampuan berbeza…matlamat pun berbeza



Sekadar selingan.....
Nak kata tinggi...rasa mcm rendah...ASB tinggi lagi...kalau biar...sampai pencen/nak keluarkan...tak banyak mana pun...buatlah pilihan bijak, ramai dah guna Teknik Unit Trust untuk ubah DUIT SENYAP KWSP ni supaya berganda lebih tinggi!  :)



Kadar Agihan Dividen KWSP
Tahun 2014
      alahai :p -->
6.75
Tahun 2013

6.35
Tahun 2012

6.15
Tahun 2011

6.00
Tahun 2010

5.80
Tahun 2009

5.65
Tahun 2008

4.50
Tahun 2007

5.8
Tahun 2006

5.15
Tahun 2005

5.0

Ramai tertanya..kenapa KWSP atau EPF boleh benarkan ahlinya keluarkan duit dan labur dalam Unit Trust?

Jawapannya = KEMPEN INISIATIF KWSP iaitu "Bukan Hanya Simpanan"

" Berkuatkuasa 1 Februari 2008, tempoh tanggungan mencarum kepada KWSP untuk pekerja dan majikan dilanjutkan dari umur 55 tahun kepada 75 tahun. Selain itu, ahli perlu mempunyai amaun minimum Simpanan Asas mengikut tahap umur bagi membantu ahli memperoleh simpanan sekurang-kurangnya RM120,000 apabila mencapai umur 55 tahun " (Ini adalah hasrat Kerajaan untuk semua pencarum ada minimum RM120k).

* KWSP benarkan 20% daripada baki asas AKAUN 1 untuk dilaburkan agar matlamat RM120K apabila umur 55 tahun tercapai :)


Serius nak mula melabur Unit Trust? Contact Saya SEGERA! Klik Whatsapp Link=  <<DIRECT WHATSAPP>>

Untuk Lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/unittrustcimb




Link Pelaburan Lain Jika Anda Berminat:
        
ü          Pelaburan ASB Terbaik
ü          Pelaburan Unit Trust Terbaik