UNIT TRUST TERBAIK...Contact Kami SEGERA 0134555888

Tambah Pendapatan dan Rezeki Untuk Keluarga dan Masa Depan

Tambah Pendapatan dan Rezeki Untuk Keluarga dan Masa Depan: Bijak Berfikir dengan Unit Trust

pelaburan saham terbaik
Hidup Luar Biasa: Dr Azizan Osman
Print screen daripada Facebook Dr Azizan Osman, 5 Pelaburan Terbaik di dunia adalah:
1) Pelaburan Emas.
2) Pelaburan Saham.  <-- saya di sini!
3) Pelaburan Hartanah.
4) Pelaburan Ilmu.
5) Pelaburan Akhirat - Zakat, sedekah dan menjaga ibu bapa/ keluarga.

Mungkin ramai yang dah familiar atau biasa dengan Emas dan Hartanah. Tahukah anda bahawa, pelaburan Saham jatuh di kedudukan no.2 !

Saham yang boleh kita melabur untuk meningkatkan pulangan adalah melalui pelaburan Saham Amanah atau bahasa inggerisnya Unit Trust.

Kita perlu ambil perhatian dan kaji kenapa Saham Amanah atau Unit Trust berada di tempat yang kedua selepas Emas. Saham sebenarnya adalah satu instrumen kewangan yang jika digunakan secara bijak dan strategik, boleh menghasilkan keuntungan berlipat kali ganda (juga jatuh berganda jika TIADA ILMU).

Saya kira apabila Unit Trust berada di kedudukan no.2 maka, memang orang biasa pun mampu nak join pelaburan Unit Trust ni kerana tidak mahal dan serendah RM200 sahaja. Jika pelaburan emas, mau ribu-ribu juga dan mungkin beberapa gram sahaja beratnya.

Saya faham, ramai TIADA ILMU kerana Saham Amanah atau Unit Trust adalah BENDA BARU dalam kehidupan ramai orang biasa. Untuk membebaskan anda daripada GOLONGAN BIASA kepada GOLONGAN BERUNTUNG, anda perlulah mencari ilmu pelaburan SEBELUM MULA MELABUR.

Saya ada di sini tidak lain dan bukan, semata-mata untuk berkongsi ilmu pelaburan dalam Saham Amanah atau Unit Trust. Unit Trust merupakan satu pelaburan yang tidak berisiko tinggi seperti Saham di Bursa Saham Malaysia. Risiko di Bursa Saham Malaysia BSKL sangat tinggi dan memerlukan lebih kepakaran dan modal yang besar.

Saham Amanah atau Unit Trust adalah pelaburan yang rendah sedikit risikonya, namun mempunyai corak atau pattern yang mirip naik turun saham di Bursa Saham Malaysia BSKL. Kita gunakan kelebihan ini untuk menganggar corak naik turun saham unit trust supaya kita boleh TIMING pelaburan kita.


unit trust terbaik malaysia
Teknik pelaburan betul menghasilkan sekurang-kurangnya 9%-15% setahun.

Serius nak mula melabur Unit Trust? Contact Saya SEGERA! Klik Whatsapp Link=  <<DIRECT WHATSAPP>>

Untuk Lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/unittrustcimb





Link Pelaburan Lain Jika Anda Berminat:
        
ü          Pelaburan ASB Terbaik
ü          Pelaburan Unit Trust Terbaik